Sidor

måndag 10 mars 2014

Måndaaaaaaaaag..................

Idag så skrev jag modde, essäprovet. (En essä är typ som en uppsats. En uppsats på typ 4 sidor.) 
Det kändes som om det skulle ha kunnat gå värre men jag vill helst glömma bort skiten för jag börjar bara tänka på vad jag skulle ha kunnat göra bättre och annorlunda...

Sen kom jag fram till att typ ingen läser min blogg längre. Nå, inte kan jag tvinga någon och dessutom så tror jag att det beror på att jag skriver rätt mycket om The Walking Dead. Jag förstår nog att The Walking Dead inte intresserar allihopa och själv så skulle jag heller inte tycka att det är intressant med någon serie som jag inte ser på. Men, det funnar så att jag vill verkligen försöka skriva en review med mina åsikter. (Och bara om TWD då, de andra serierna jag ser på är nog bra men jag kommer inte ihåg hela storyn så bra i dem...) Men...man behöver inte läsa. Dessutom så är det bara 4 avsnitt kvar och så är säsongen slut... Då vet jag inte vad jag ska kunna leva för för nu är TWD typ min orsak att leva vidare. TWD och mina lurviga vänner som bor där ute...kanske någonting mer men jag kommer inte på vad det skulle vara för någonting. Typ ren och skär överlevnadsinstinkt? Och säger någon att TWD suger så är det som att säga att jag suger. Så det så. Men bara så att ni vet, det blir en review om varje avsnitt och så vill jag göra ett inlägg om vad jag shippar och ett eller två till sen. Så får det vara och då blir det lugnt ett tag. Då är det ett halvårs paus och det är ju skitlänge så det blir lugnt på TWDfronten då tror jag. 

Jag kom sen också fram till att jag är mera en irritation än en inspiration. Det känns som att det lutar åt det hållet och det är väl inte riktigt rätt det heller, förstås så kanske jag har slutat att medvetet vara irriterande men ändå. Alltså vissa är ju bara för fina. Vissa tycker man bara om. (Folk på insta, bloggar och you tube (och verkliga livet någongång ibland och så Norman förstås och vissa i TWD). 
Själv känner jag mig mest som att jag är nu här för att jag har rätten att finnas och Finland är ett fritt land. Ungefär så. 

Men nu måste jag sluta för idag innan jag blir på ännu sämre humör och sådär. 
Bilden...har jag haft på ipaden i evigheter.
    
                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar