Sidor

torsdag 6 mars 2014

Kaninqueen

Jag är så glad! Det känns som om jag har blivit en bättre kaninägare. Jag har varit ut med min Queen Perttu Magdalena och skuttat runt lite. Jag var typ sådär för några dagar sen och ikväll... Jag har haft ut henne mera och hon gillar att vara ut och springa. Ikväll då jag hade satt på selen och satt ner kaninen så sprang hon ut. Det var kul. Nu borde jag bara hitta en kanindam till som hon kan vara med. 
Jag antar att någon funderar på varför jag skrev Queen Perttu Magdalena? Joo, det är så att häromdagen så tänkte jag och kom fram till att hon är ju ändå The Queen och en drottning kan ju för fan inte heta Perttu och namnet Magdalena dök bara upp... Det låter nog lite drottningaktigt tycker jag. Tycker någon att det är löjligt eller fånigt eller något: Fork you. Det vill säga: ta en gaffel och stick upp den i röven. Min kanin är The Queen! 

                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar