Sidor

torsdag 20 mars 2014

I'm having the worst time of my life...

Oh hej. Jag har inte skrivit ett skit här på några dagar nu igen... Mem det gör det samma, det skulle ändå inte ha varit någonting värt att läsa för någon. Det har varit lite stressigt och jag orkar faktiskt inte.
Imorgon skriver jag psykka och på måndag tyska. Sen är det färdigt med skrivningarna då. Men räkna inte med att jag kommer att vara aktiv här de kommande dagarna. Alltså, jag kom fram till att om jag ska koncentrera mig på att läsa på skit, till,exempel psykka så kan jag inte börja lägga ner så mycket tid och energi på bloggen t.ex. Och jag vill inte skriva en massa vardagsinlägg om hur jobbigt och tröttsamt allting är. Men: jag har en massa idéer om en massa saker att blogga om sen. 
Faktiskt...jag har en heeel massa. Från och med nästa vecka, typ från och med onsdag. Ett inlägg ska jag göra den här veckan och det är om senaste TWD och det var så galet och kontroversiellt nästan så den måste jag skriva om... Ärligt talat, allting om veckans TWD var galet. Jag hade läst att de som gör TWD har sagt att den episoden är den som man bara måste se och i måndags då jag skulle se den så funkade inte någon länk på watchseries och den hade inte kommit upp på swefilmer. Jag provade hur länge som helst på watchseries och for på swefilmer och såg på en film som får vara anonym för att den var så skit, jag såg inte hela för då jag för andra gången kollade om TWD hade kommit upp så hade den det och jag blev lycklig och skrek nästan av glädje och måste absolut se på det fast klockan var över 12 på natten på en vardag och kunde inte sova sen för att jag tänkte bara på TWD och vad som hade hänt där. Sedan dess har jag bara varit trött... Jag har också varit stressad och så har den här förändringen i vädret från vår till vinter inte varit något vidare enligt mig heller. Vinter är nog inte någon favoritårstid. Dessutom så kom jag fram till att det är ett jävla hål i mina lurvstövlar som jag brukar ha då det är snö. 
Några saker har fått mig att överleva, det ena är The Boondock Saints I och II. Världens bästa film(er) med världens bästa Norman. Sniff har också varit världens bästa. Vi var och gå en bit igår kväll. Han var helt nuts. Då vi skulle gå upp från vägen så stegrade han sig nästan och det var nära att han flippade ur några gånger... 
Nåja, I'll gotta end this. But I'll be back! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar