Sidor

söndag 16 mars 2014

I'm back and I'm sad

Jag har inte varit så bloggiskt aktiv. (Bloggiskt hittade jag på typ.) Engelska textskithelvetesjävlafuckingdelen. Önskar att det var april snart för då är det färdigt. Jag hatar...utbildning och skola och skrivaningar, allt sånt för tillfället. Okej, ursäkta för mitt utbrott. Det är bara det, jag lever i ovisshet. Jag vet inte något om någonting. 
Men anyway, i torsdags hade jag ångest, igår skrev jag engelska, sen var jag till stan med Becka och sen for jag och Amanda på äventyr. Idag på förmiddagen var Pauen och Anton med två tjejer som skulle rida Z och Pina och så for vi och lufsa i skogen. Sen läste jag psykka och så for jag och Becka till Neste på pizza för att mamma och pappa for till Vasa och de ska vara där till imorgon. Ikväll så har jag inte gjort någonting intressant riktigt. Jag var ut med min pupukanin och konstaterade att Sniff ser ut som Barbie med rosaglittrig grimma och för att straffa mig för att jag sa det så bet han sönder dragkedjan på min stalljacka en gång till. Haha.

Jag är väl inte så otroligt lycklig just nu. Speciellt inte nu. Jag kom också fram till att jag skulle ha kunnat fa och se på myGrain, det är ett metalband som spelar i stan ikväll. Men då kom jag fram till att nää. Alltså, det skulle säkert vara awsome att fara dit. Men just nu så vill jag bara gömma mig från folk. Så att jag helt enkelt inte vill ha mycket folk runt mig, speciellt inte okända för jag orkar inte. 
Just nu är jag också sömnig. Somnade nästa just, och så lite "sad" bilder från we heart it, hade lust att vara lite sad. Och jag skriver efter bilderna varför jag tycker det är så.

     Skillnaden på "sömnig" och "trött". Jag brukar ofta vara trött, jag har varit det speciellt då 
     då vi hade vanliga skoldagar ännu.

    För att man ska inte.

    Okej, just det att jag orkar inte med mycket människor just nu, bara typ några. 

     Speciellt då man verkligen inte vet vad man ska så är det enkelt att hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar