Sidor

måndag 24 mars 2014

God natt och god jul.

Tyska imorgon, sen var det slut på skrivningarna. Då får man väl se vad man hittar på då. Med sitt liv och sådär sen. Fml. Jag vill att allt ska vara som förr... Det var så enkelt att fara till skolan varje dag, vara där en 6-7 timmar och sen fara hem och leva vardagsliv och längta till helgen... Nu måste jag skaffa mig ett nytt vardagsliv. Å andra sidan så tycker jag inte om rutiner heller. 

Idag var jag och mamma och gå med shettlandsponnyerna på kvällen. Jag gick med Sniff. Vi gick inte långt. Men ändå. Det finns inget bättre. Han är allt. Jag älskar honom. 

Imorgon kommer nästsista twd för säsongen. Fml. Vad fasiken ska jag då fundera på om inte twd? Fast...de sa att det kommer att sluta med en jävla cliffhanger som kommer att göra väntan mellan s4 och s5 helt olidlig. Nåja. Tja. Bara inte någonting händer med Daryl... Jag är orolig. På riktigt. Det är viktigt. Carol får det inte heller hända någonting med. Daryl, Carol, Michonne... Typ de. Jag har inte varit världens största fan av Rick men...tja. Jag gillar stuff and thaangs och Rickyl. (Fast egentligen mera Norman och Andrew än Daryl och Rick. That bromance.) Carl...tja jag vet inte. Resten...tja de borde överleva. Maggie vill jag ha kvar för att jag tycker om Lauren Cohan. Glenn är cool men jag har inget speciellt förhållande till honom. Beth...tja. Jag vet inte. Sasha och Ty är okej, Bob...jag vet inte. 
Resten är ju nya karaktärer och Judith...tja hon borde nog överleva tycker jag. Liksom jo. 
Merle och Hershel saknar jag mest...
Nåja det blev lite twd nu då. Men godnatt. Shit happenns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar