Sidor

lördag 29 mars 2014

Gaga och annat random jag har sysslat med.

Hej hej...
Tja. Igår var jag och Amanda ut. Vi var lika udda som vi brukar vara. Talar om The Walking Dead och en massa random.. Jag vet inte om vi är de mest udda som finns....men inte beter vi oss helt normalt........ Jag vet inte. Men det är kul ibland.
Jag kom iallafall igenom en level på Plants vs Zombies. Ett av de roligaste spelen som man kan ha på en mobiltelefon eller padda. Bättre än Candy Crush, det slutade jag med för länge sen för jag fastnade och kom inte vidare på skitlänge och så raderade jag det. Heh.

Igår så sökte jag till skolor. Jag vill inte prata så mycket om det just nu. Om det börjar handla om typ inträdesprov och saker så säger jag.... Men man kan säga så att jag sökte till 4 olika platser på tre orter. 3 olika man kan bli till.... Ööh? 2 olika skolor och bara yrkeshögskolor. Till uni slipper inte jag med mina betyg och jag vet inte om jag vill studera ett ämne heller. Liksom. 

Jau... Sen har det kommit en video till Lady Gagas låt G.U.Y. För typ en vecka sen så kom det en "Artpop Film", en typ lite över 7 minuter film med flera låtar från Artpop. Nu har den kortare versionen kommit tror jag som är bara G.U.Y, den har jag inte sett ännu men det är väl samma som längre versionen bara att det bara är G.U.Y. Men iallafall, det är bra tycker jag. Lady Gaga är speciell. Åtminstone nu i det här årtiondet vi lever i just nu så har hon någonting unikt. Vad som än händer och vilka som är mest poppis nu spelar ingen roll. Hon är alltid Lady Gaga, våran Mother Monster. 
Och....igår så lyssnade jag på Lady Gaga. Typ bara på. Lady Gaga. (om man inte räknar med musiken då vi var ut och radio och sånt...) Så därför skrivar jag om Lady Gaga. Dessutom är det ju denhär nyamusikvideon... I den tycker jag att början är bra och Michael Jackson syns lite där uppväckt från de döda och allt. Eller så är det i något ställe man kommer då man dör. Man kan tycka att det är lite "okej vad hönder nu" video kanske. Men den är bra gjord. Proffsigt. Lady Gagaaktig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar