Sidor

lördag 8 mars 2014

Ett inlägg om flera saker som inte har så mycket med varandra att göra.

Sitter här och funderar, en massa saker... Om hat...ondska och illvilja...fy fan. Ja...alltså den här världen blir man inte klok på...
Sen har jag funderat på någonting som jag gjorde speciellt mycket på min förra blogg. Eller jag gjorde det mera förr tror jag... Att man skriver ett deppigt inlägg som är helt svart och deppigt och delar det på facebook och vill att folk ska se det. Man gör det för att få uppmärksamhet. Men, det kändes ju så dåligt just då, man liksom bara skriver en text och kastar ut den i universum och hoppas på hjälp. Eller, det gjorde iallafall jag. Och människor, de ser ner på såna inlägg. Några bryr sig, några bryr sig men säger inget, några tycker att det är smaskigt och några tycker att man är en attentionwhore. Iallafall, det är tråkigt att det är på det sättet, att man inte bara kan säga åt någon, shit, ibland så finns det ingen. Då brukar någonting i ens liv saknas. Någonting vadsomhelst. Jag vet ju faktiskt inte om alla tycker att det är så. Men jag tycker bara inte att man ska se ner på de som skriver så. Det är fel. Ser man ner på någon så är man inte ett dugg bättre själv. Fast, våldtäktsmän och liknande (alltså människor gör så mycket skit) behöver man nog inte respektera. (*borde inte?) 

Sedan, eftersom jag är så jävla filosofisk så har jag funderat på mitt helhjärtade sätt att engagera mig i sådant som är påhittat och bry mig så otroligt i det så det tar upp en stor del av mitt liv. (Typ TWD...) Aka fangirling typ då... 
Alltså att bry sig i om en påhittad person är tillsammans med den eller den? Och dessutom nästan blrja bråka om det? Hmmm? Lite galet. Nåja, jag tycker att det är ett helt bra liv ändå. Inte har jag så mycket annat att bry mig i. Förutom djuren. 

Nåja, till något helt annat... Kläder. Kläder för fan. Nya sådana. Alltså joo. Jag måste bara för att det är så awsome! Fats jag suger på att ta bilder av kläder så don't judge! 
De kom i förrgår. Från Hööks och EMP. Yay.
Till att börja med, ridbyxor från Hööks, det vanilga märket CRW men det lite ovanligare mönstret camoflage. Eller, ridbyxor brukar inte vara det i vanliga fall. Oh yeah. Jag behövde dem! 
Sen från EMP: en t-shirt med Daryl och Merle Dixon, alltså Dixon Bros. Den förtjänar nästan ett eget inlägg, så bra är den. Jag älskar detajlerna: Daryls pilbåge och poncho och Merles "knivarm", fängelset i bakgrunden och det faktum att Norman Reedus och Michael Rooker stirrar på alla som kom,er emot mig. 
Sedan var det ett par hjärtlösa tights. Poizen Industries Heartless Clothing, fina saker. De är fina som fan. R
Ganska tjocka och stadiga men det har redan kommit ett hål för att en söm gick upp eftersom jag inte har sånadär långa smala ben som man kan dra vadsomhelst över... Nåja, det går väl att fixa. För de är fina och bra.


Såhär såg jag då typ ut idag, med t-shirt och tights och shorts med det då. Liksom. Btw, jag är inte så blond mera, det blonda blev rött och blått. Och lite lila. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar