Sidor

fredag 28 mars 2014

Enligt Zam så har vi sett kor som är som träd.

Fjong.
Alltså det är så mycket skiit som snurrar på i mitt liiv känns det som. Omg. 
Omgomgomg....

Men ikväll så var Becka och jag och köra med Zam. Kärran...lånad. Samma som vi har lånat förr. Vi ska inte ha den länge. Den är nog för bökig för Zam egentligen. För stor. Typ inte gjord för en New Forest. Z har ju en ny sele också. Eller, tja inte ny. Gammal. Men bättre än den han hade. Shit vad jag vill ha hans egna kärra iskick. Den är fortfarande sned sen den blev använd senast då Zam for iväg och hans ena bakben hamnade över skakel och vad det nu var.
Iallafall, idag speedade vi på. Det mest ovanliga som hände var att vi såg älgar. Efter det så började Zam fnysa och ha sig och fick bråttom. Fast...tja vi måste ju stanna och fota de. Haha. Undrar bara vad älgar gjorde där den här årstiden. Det var 4 stycken älgar åtminstone och kom springande över en åkern, Becka märkte dem först. De stannade sen på åkern en bit bort. 
Det var också väldigt fint ikväll. Lite magisk känsla över hela skiten. Eller, inte skit. Utan att sitta i kärran bakom Z då han springer, älgarna, solnedgången... Naturen, skogen. Det är vackert.
Sen var Pauen och Anton hit en sväng. Sniff lyckades också med att dricka vatten ur sin vattenhink i boxen så länge som han höll på att gå in boxen. Hans box är nämligen lite neråt i golvet. Joo.
Jag har varit trött och haft huuvudvärk och känt mig annars bara skit den senaste tiden. Just nu är jag okej men man kan aldrig veta hur morgondagen blir. Iallafall så vill jag försöka hålla den här bloggen aktiv. 
Rubriken jo...alltså det är någonting jag kom på. Zam tycker iallafall att de är konstiga. Han verkar inte veta vad han ska tro riktigt.
Och...jag gillar att hitta på rubriker som låter helt knasiga ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar