Sidor

måndag 31 mars 2014

Det här vill jag att ska hända i finalen av TWD säsong 4!

Om någon ska dö så kan det vara typ Maggie och Beth. Jag tröttnade lite på Maggie då hon bara ville hitta Glenn... Och så hade hon på sig Daryls poncho! Usch, hon passade inte alls med det. 
Hahahahhaha lol. Men jag har en känsla av att hon inte dör.
Beth kunde dö för att jag är led hennes blonda arsle. (Och på grund av att det finns de som shippar Daryl med Beth.) Hon är ju försvunnen också. Jag tror inte att hon är på grillen i Terminus. Men Barbecued Beth, det låter rätt smaskigt. 
Tara tycker jag om. Hon förtjänar allt bra efter vad hon varit med om. 
Daryl borde träffa Carol igen. Rick och Carl borde få se Judith och se att hon lever. Sasha och Tyreese... Maggie verkar ju inte bry sig om var hennes syster är....
    
Spoilers                              
Spoilers
Spoilers: jag kollade snabbt på insta.




Det kommer att finnas flashbacks med Hershel i... Carl försvinner, Rick och Daryl träffas. Beth är fortfarande borta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar