Sidor

tisdag 25 mars 2014

Då saker skiter sig så kan man passa på att vara ett monster.

Ikväll ska jag inte kolla om twd har kommit upp på swefilmer. Nepp.
Annars så var sista skrivningen idag. Och. Jag är lite rädd. Det gick inte bra i psykka och matte vet jag att jag suger på... Modde vet jag inte. Jag borde kunna klara mig. Hoppas jag. Mitt största fucking hopp är faktiskt engelska.
Jag fick såna känslor av panik idag, tänk om jag inte klarar mig? Så....jag har bestämt mig för att inte tala om skiten. Elle, först ska jag tänka ut en plan på vad jag ska göra om jag inte klarar skiten. Sen kan jag prata om det.
Nu tycker jag att det skulle passa att lyssna på en låt som heter Calling All The Monsters. Bara för att. Liksom eftersom det går att göra det.


2 kommentarer:

  1. Kusin vitamin25 mars 2014 12:16

    Som mamm sa! Om man int veit riktit vart man ska fara, så kan man fa ti konstskola!
    Tär e allihop som e kreativ välkomna å he e int nan som lämnas utanför! :D Å sist ja kolla så e du ju jättekreativ å dukti! Å om man far ti ett chill ställ som "konstis" så kanski man efter he insir att man vill prov på na aderting ,elr böri jobb osv :D

    SvaraRadera