Sidor

tisdag 11 mars 2014

A Misfit :p

Jag vaknade och var sur och for på finska och for hem. Nu är jag inte lika hatisk som jag var då jag steg upp iallafall. För vaknar jag på fel sida, då hatar jag faktuskt precis allt. Ändå for jag och sova före klockan 12 på natten. 
Nu ska jag se på TWD och så kom jag fram till att jag ska plocka av skrivbordet och sitta där och läsa. Ska man läsa på någonting som har med skolan att göra så är sängen det sämsta alternativet som finns och köksbordet går bara om man är ensam hemma eller om man är typ ensam i rummet. Jag brukar sitta på golvet ibland men det är ganska obekvämt och känns oseriöst så det skulle nog kanske vara någonting bra om jag fick fixat plats vid skrivbordet. (Som inte är ett skrivbord egentligen utan ett datorbord...)

OOTD: den där t-skjortan från Seppälä som kostade 3€. Jag visste inte varför jag tog just den men nog är den helt bra faktiskt. Det står A Misfit på den. | byxor: från loppis och de är awsome men i spegeln syns inte alla detaljer... Too bad. De är de bästa byxorna som finns. | halsband: ingen runa idag utan en gammal dödskalle jag köpte från Ninja. År 2010 köpte jag den. Det börjar vara en tid sen redan... | armband: det jag alltid har och det där med peacemärken fick jag i julklapp| 
Jag känner mig billig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar