Sidor

tisdag 11 februari 2014

Ootd :P

Man måste passa på att se udda ut så länge man kan var min tanke. Eller, shiet, jag gillar hur det blev att se ut. Då man bara är hemma sen då vi har läsledigt så börjar man inte pracka med någon väl uttänkt outfit, tänkte passa på så länge jag kan och göra det stort. Jag gjorde 4 flätor i håret, det såg weird ut. Mitt hår är jobbigt. Blöhö.
Yeps, bilden gnistrar och glimmar, lev med det. Blöh, de där byxorna förstorar. Förstorar allt. Och förstör.
                       
Tröja: Rockjet | Väst: Cubus | Jeans: från tyskland... Fishbone står det att de heter. Kul.
                       
Halsbandet som jag för det mesta har är från Shoeshop Magazine och är en runa. Runbokstaven th. Runan heter Thurs eller Turizas (stavning?) och betyder kaos. Kaos. Jag tycker att den är cool och så tror jag att det finns styrka i kaos. Jag är ett kaos själv också. 
Dödskalleörhängen: Glitter. De är gamla favoriter. 
                      


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar