Sidor

tisdag 4 februari 2014

Öööäärgh. (Det betyder säkert någonting på zombiespråket. Inte för att zombies talar, de låter bara...)

Idag så blev jag förkyld. Fysatan. Kan knappt andas. Supernatural, We Heart It och te räddade min dag... Kaffe smakar och känns inte bra. Faktiskt. Nu har jag finska att göra. Kul.

Ursäkta om det faktiskt är folk som frivilligt klickar sig hit för att läsa denhär bloggen. Jag skriver så mycket om hur jobbigt jag har det... 
Men... Det kommer att bli ändras det också. Först ska jag göra finskanätkursen klar, imorgon är det meningen att provet i det ska skrivas men jag känner mig verkligen inte i skick så vi får se nu.
På fredag är det textkompetens (det betyder att man ska läsa en text och analysera skiten ur den beroende på vad uppgiften är. Typ). Nästa vecka är det hörförståelse i engelska och tyska och Penkkis på torsdag. Yay!!! OMG! 
Så...det är nu det, skolan... 
Det känns som att jag bara snackar om det. Ah. Jag vill rita, färga håret, göra kreativa saker, vara i stallet, rida, hitta en kaninkompis åt Perttu, hitta en pojkvän, träffa folk irl, göra randomsaker, köra någonstans med Opeln och vara helt lost...lyssna på musik, se filmer och serier och fota och skriva bra blogginlägg, vara inspirerande (jag önskar att jag skulle kunna vara det...)
Tja. Jag vill göra en del. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar