Sidor

onsdag 26 februari 2014

Långtur

Idag så var vi på vår sportlovsrunda som är ett antal kilometer. Över 5, mer mot 10 kanske. Jag gick. Med Pona. Och red en bit med Zam. 


 Vi hade kaffepaus också och det är inte så enkelt då man har ponnier med. Pona fick trip men GAH hon kan inte dricka det utan att klotta. 

Det gick nog helt bra att gå men jag hade dåliga skor som inte är menade att springa med och så blev halsduken varm så den fick Pona ta. 

Just nu så håller jag på att plöja igenom tredje säsongen av The Walking Dead en gång till och så har jag huvudvärk så det är därför jag skriver om vad vi gjorde på dagen så här sent (nog för att jag brukar göra det) och tja, jag vill sova. Igår var jag så sjuk i nacken så jag steg upp typ klockan 2 på eftermiddagen och hela dagen blev förstörd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar