Sidor

söndag 16 februari 2014

Jag säger inte allt jag tänker...

Jag säger att det är ingenting och att jag är okej fast det känns som att jag håller på att dö, det känns som att drunkna på något sätt eftersom ingenting är okej men det är så mycket som inte är okej så det blir för mycket att prata högt om på en enda gång.
På tal om att prata, jag tycker verkligen inte om att prata inte alltid iallafall jag önskar att folk visste vad jag tänkte istället.
Jag känner mig ensam. Är jag ensam? 
Måste jag vara på ett speciellt sätt? Vill de dra nytta av mig liksom? Ska jag behöva vara någonting eller finns det någon som vill ha mig i sitt liv de dagar som jag inte är på topp?
Jag tror inte på hat så varför hatar jag? 
Jag förstår mig verkligen inte på mänskligheten.
Jag vill byta header på min blogg och jag har gjort flera och ingen blir tillräckligt bra.
Att jag skulle vara en dramaqueen? Fuck no. Det låter som att jag inte skulle ha kontroll och jag är stark och har kontroll så att jag skulle kunna slå ut dina tänder med tankens kraft. Kanske inte men jag är stark och jag kan vara the pain in your ass ifall du inte passar dig. 
Jag skrev det här och jag har inte raderat det heller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar