Sidor

lördag 1 februari 2014

Jag har väl gjort av mig med lite pengar tror jag...

Jag har minsann hittat lite grejer i Vasa i går och en awsome grej idag på loppis i stan! Jag är egentligen ingen shopping-person... Jag hittar aldrig någonting. Då jag lyckas hitta någonting som är billigt och bra så blir jag glad. I hästaffärer kan jag vara länge och vill typ köpa allt där men thats it. Kläder suger att köpa. Då jag går in en klädaffär så går jag in, hittar möjligtvis en t-paita eller top och går sen ut och är nöjd en stund... Egentligen så vet jag inte heller varför jag nu gör ett inlägg om vad jag har köpt. Jag gjorde det lite halvhjärtat på min förra blogg. Men nu fick jag ändå lust att göra ett inlägg av det här slaget så då får det vara så då. Why not liksom.
Iallafall, igår i Vasa så fick vi lite tid före vi for hem. Jag tror att jag och Amanda satt vid Rax halva tiden. Hehe. 
Nåja. Iallafall, är man i Vasa så måste man fara till Rockjet och se. Iallafall om man är jag. Jag har funderat på att typ färga en liten bit av håret, jag började känna mig lite färglös. Lagoon Blue och Tulip... Jag tänkte minsann riktigt ta och experimentera lite nu och blanda färger och blanda med balsam så att de blir ljusare och hihoo...
               
             
Vid Rockjet hittade jag också en svart tröja med en dödskalle på (I'm such pirate) och så har den håål på axlarna, det är nice. Och så hittade jag lite hårgrejs vid glitter... Vid Anttila så hittade jag röda Skullcandy-hörlurar, jag behövde för mina awsome-iga blå Paul Frank hade typ gått sönder... Shit vad det hördes bra i de här! Mina gamla måste jag tejpa ihop och så var det lite löskontakt ibland här mot slutet av deras livstid. Annars så var de helt underbara och höll i mer än ett år.
           

Idag var jag till stan med mamma och Becka, skulle söka lite shit till Penkkis, var till loppis, råkade hitta ett par byxor som visade sig passa fast jag först trodde att de skulle vara för små... Shit, de är awsome. Svarta, mycket dragkedjor, rosa snören och spets. Dragkedjorna framme är sönder men det gör inte så mycket. De kostade 18€, det kändes lite mycket nog men om man tänker på att de kan kosta över 100€ som nya så är det kanske ett ok pris... Av märket Poizen...
          , .


           


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar