Sidor

torsdag 6 februari 2014

Ihiiii.... Imorgon gäller det!

Imorgon börjas det. Studentskrivningarna alltså. Textkompetens. Jag vet inte hur det känns. Jag är rädd för att faila brutalt eller att det ska vara svåra frågor... Jag fick iallafall inte iallafall helt dåligt på preliminären... Så bara jag kommer ihåg allt och inte gör någon onödig miss så borde det kanske gå helt okej. Hah, jag ska skriva världens bästa textkompetens och visa att jag kan! Eller något.

Idag har jag gjort färdigt finskakurs, snart börjar 2 nya små fuckers till finskakurser. En på nätet.
En vecka, eller snart 6 dagar till Penkkis 
Och 3 dagar till The Walking Dead!
               
Idag var jag också till Sale i Kållby och köpte foder åt mig själv tills i morgon. Jag körde dit med pappas  Passat. Det är världens bästa bil, tycker jag. Den är så stooor och awsome. Jag tycker om stora bilar. Den liksom flyyter fram och man känner att det finns en kraft i den som Opeln inte har. En magisk kraft och lite hippie-swag. Jag vill ha en Passat.... Men de flesta från 2000-talet är för dyra för att jag skulle kunna betala för en...de från 90-talet  (Det beror på lite förstås)
Nå, nu vet jag ju faktist inte så mycket om bilar obviously... Men en Passat skulle vara awsome att ha. De är väl ingen Audi eller Mersu eller så. Men de är inte sämst. Absolut inte sämst. 
(Okej, ursäkta för en snurrig fundering.)

Ugh. Imorgon....


Jag har fixat min picnic, ställt fram kläder, vässat pennor och bytt iphoneskal till mitt Daryl Dixon skal. Eftersom man lämnar upp telefonerna i en låda så kan det vara bra. Då ser andra som hämtar sina telefoner före mig världens sexigaste man och det är ju bra. Positiv energi och så..... Plus att jag behöver Daryl. 
(Också snurrigt...) 

Iallafall, nu ska jag sova. Eller...jag ska lyssna på musik, sen sova. 

Jag har haft mina byXor varje dag förutom i går då jag var hemma. De är awsome och jag känner mig som Leah Mouse (hon är goth, youtube-are och awsome) De här byxorna är nog inte senaste mode eller så men för mig är de något extra! Jag ska ha dem i morgon och på varje skrivning kanske. 
                                    
De är så awsome så jag måste ta en såhär avskyvärt ful bild....
                           


Oki..let's see... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar