Sidor

torsdag 6 februari 2014

Idag...

Idag har jag varit sjuk. Eller, jag sov dåligt för att min näsa var full av snor, jag behövde nysa ofta och kunde knappt andas. Så jag var hemma, såg på Supernatural och Leah Mouse, drack te och sov. Faktist så sov jag en timme...jag brukar inte sova på dagarna. Jag vaknade av att pappa kom hem och var stel i nacken... Nu känns det nog som att jag orkar leva och fara till skolan som tur är. Jag har inte tid att vara sjuk. 
På kvällen var jag till stallet, jag klarade inte av att vara inne mera. Jag hade ut Perttu, Sniff var söt och Melinda lurvig. Zam får man inte röra där han fick en spruta i fredags. Han är stel i vänster sida och öm där han fått sprutan. Stackarn. 

The Walking Dead är tillbaka om 4 dagar! Jag tycker att det är kul och spännande! Jag gjorde några saker i Dead Yourself. Det ser fult ut. Men övning ger färdighet.
                                
                           
                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar