Sidor

fredag 21 februari 2014

Här spökar jag...

Ah jag känner mig ororlig i själen ge mig något att bränna upp! Äh...nåja  s p o r t l o v  MEN jag borde läsa psykologi eller något SÅ ATT JAG FÅR BÖRJAN PÅ DET NÅGON GÅNG!!!1 (Ettan är där för det ger meningen jag just skrev ett mer hysteriskt utseénde.)      

Tja annars så känns det som att jag ser färglös ut, helt grå och svart och blek. Håret vill man typ inte heller tala om. Och det behöver man inte göra heller. Och nåja färglös, det kan vara bra, jag skiter i om jag ser blek ut eller inte men jag brukar nog få någon slags mer färg på sommaren vare sig jag vill eller inte. Svart, grå och vit är också bra om det är kombinerat så att det ser dramatiskt ut... 
                                   
                          (Ugh jag är sned)
                                     

Det här är instagramversionen. Eller, det är faktist inget instafilter, det är gjort med en app som heter Repix... (Och han som sjunger clean vocals i Scar Symmetry gillade bilden! Omg!)
                                      


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar