Sidor

söndag 23 februari 2014

Haaaii

Idag har jag varit på min kusins 3-årskalas. Nu vet jag inte vad jag riktigt menar skriva om och sådär. 
Eller, jag har ju mina byxor, de är bra. De har mycket fickor och sådär och då får man plats med mycket i dem och det är bra för hur fan skulle man orka slarva en väska med sig hela tiden. Alltså till exempel i går så var vi till Purmo på Purmo Revyn. Då hade jag byxor med bara bakfickor och då måste jag hålla i telefonen och plånboken och det vara inte kul. Så fickor är bra. Och de är till för att ha saker i. 
Dessutom så känner jag mig väldigt goth för tillfället, nog för att jag är typ det men ibland så har jag "stil-identitetskris" och vet inte vad jag är... Alltså ibland så känner jag mig helt normal och det känns väldigt dåligt... Jag känner mig osynlig och som alla andra och det känns inte bra... Hur jag vill  vara är väl typ tillräckligt mörk och mystisk och cool och vill att det ska se bra ut och alternativt och intressant men inte sådär explosivt mycket liksom. Nåja, det lät ju exakt så att man kommer att förstå...


Alltså snälla någon säg åt mig att sluta göra sådär med bilder!!! 

Shit, jag har stora ögon. Okejdå. Men ful var man väl. Lol. Och så Dead Yourself...heheh.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar