Sidor

lördag 1 mars 2014

Freeeeeeeedag

"I need to stop," I whispered to myself as I clicked the next episode.
Alltså huur beroende får man bli av en serie? Hur mycket får man älska en? Jag tycker om The Walking Dead typ ganska mycket. Typ skitmycket. Alltså jag skulle så kunna berätta hela historien om det som har hänt och så vidare och jag vet vad typ de flesta heter i verkligheten och allt möjligt. Det finns inte mycket i den här världen som är bättre än The Walking Dead. Så känns det då jag håller på och ser igenom säsong 3 i sin helhet, annars brukar jag mest se ett avsnitt här och ett där ibland då jag får lust... Oh. My. God. Bättre serie finns inte. 

Annat som har hänt idag var att jag, Becka och mamma var och simma till simhallen. Det kändes som att det var bra för min jävla nacke som tar tagit sjukt. Nu känns det inte så farligt. 
Kanske man skulle behöva fara till simhallen oftare. Men sen är det det, jag gillar inte den avklädda simhallssituationen. Jag tycker inte om då det är människor där. Det känns så trångt på något sätt. Speciellt i omklädningsrummet och duschen. Det känns som att de kommer för nära och jag tycker inte riktigt om då folk kommer "för nära" oinbjudna. Vad som är "för nära" kan vara ganska olika beroende på. Duschen bredvid eller samma rum. Typ. Usch. Ibland så vill jag bara slå bort allihopa. 
Och bland så vill jag bara krama allihopa. 

Dessutom så har jag nästan börja överanvända ordet "lol". Lol. (Och ordet "skit" och ordet "omg.")

Sen försöker jag träna på att vara som en walker. Alltså zombie. För det är ganska kul och visst skulle det vara roligt att vara med i TWD som walker och bli dödad av Daryl Dixon... Omgnomnom!

Och så köpte jag en Metal Hammertidning och Sisupastiller. Det är skitlängesen jag har köpt en sådan tidning. Inte för att jag nu brukar läsa så mycket i dem, bara sånt som är intressant men jag kom minsan fram till att det kändes som att jag har blivit bättre på engelska sen jag senast läste en Metal Hammer. Det kom med 12 planscher också. Nice. 
Sådär på tal om Metal Hammer, vet ni jag har nog läst mer Metal Hammer i mina dar än vad jag har läst typ Frida och sånt. För i Metal Hammer tidningarna fanns det intressanta intervjuer med intressanta personer. Eftersom metalmusiker är intressanta, indeed. Intressantare än One Direction i allafall. 

Ugh, det är sent nu så om det kommer något konstigt så skyller jag på det.

Just det, jag köpte Sisu också. Det var ett infall. Nu är Sisu slut och jag vill ha glass nu istället. Allt glass i världen, lol.

Men nu slutar jag. Alltså idag med att skriva och så. Skulle jag vara en walker skulle jag också göra det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar