Sidor

måndag 3 februari 2014

En del motion fick man minsann!

Becka och jag var och rida TiltN idag. Jag red först, det var ett nöje att rida. Mysigare travhäst får man allt söka efter (nåja, jag känner inte så många travhästar...). Han blev inte rädd för en moped heller. Han är ju lite så att han ser och hör en del och fladdrar till för saker och ting.
Jag skulle då aldrig ha trott i förra året att jag skulle rida en häst som han och att jag kan. Men det har jag gjort. 
Då vi hade bytt så att Becka red och jag cyklade så fick man motion minsann. Jobbit före och jobbig cykel. 
En del bilder som jag tog i farten... Jag hade annat att göra än att fota liksom. Tiltn är som sagt brun, ganska "vanlig" färg och man ser på honom att han inte är så gammal och att han är snäll. Han är faktist jättesnäll och mysig... 

1 kommentar: