Sidor

måndag 3 februari 2014

Eh eh

Tja vad ska man säga? Trött, stressad, trött på människor och mig själv men ändå taggad till tusen...
Det blev lite mycket nu. 
Fast...konstigt nog så klarar jag av att stiga upp på morgonen. 
Jag vill så mycket så jag har aktiviteter för ett år framåt och mycket att göra som jag måste göra.
Ifall någon behövde veta...
Så nu ska jag sova. Sova, det är bra. 
Tillsist så vill jag bara säga det att den där bilden är från Academill i Vasa (jag troor det var Academill). De hade en bra selfie-spegel. Kunde inte låta bli. De hade en hashtag på spegeln men jag minns inte vad den var för något...det var lite kul. Men just då bråkade telefonnätete. Så nu kommer bilden hit... Haha. Jag suger. Och så gillar jag denhär slags redigeringen. Decolour.
                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar