Sidor

söndag 23 februari 2014

Bygga snögubbe med Sniff

Idag byggde jag och Sniff en snögubbe. (Det är länge sen jag har byggt någon snögubbe.) Fast ärligt talat så var det jag som byggde mest, Sniff blev typ bara rädd för den då det ramlade ner ett lass snö från den... Sen stod han bara där och såg fåraktig ut till jag grävde fram lite prix som han fick söka efter i snön. 
Idag gick han bra och han hade inte fått sina droger heller. (Alltså metakam, smärtstillande)
Först då jag tog in honom så ville han inte riktigt men sen då jag tog ut honom så kunde han nog röra sig så bra så då Becka tog honom så drog han iväg till stallet i snabb skritt. Jaha, där dissade han mig och min snögubbe... Kul. 








Snögubben såg ganska creepy ut på något sätt. Egentligen så ville jag att den skulle se ännu mer creepy ut eller att den skulle se ut som Jack Skellington men den blev nog bara sådär smått creepy. Tyvärr så ramlade den sönder ikväll redan för det blev varmare. Nåja, kul så länge det varade...

                                   
                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar