Sidor

fredag 28 februari 2014

Anyone?

Den här bloggen har haft skitlite läsare den här månaden. Det suger ju förstås. Men vad kan man, kanske ändå typ dela sina inlägg på det där jävla skit facebook. Och det är ju klart det, jag är en nobody som ingen känner och bryr sig i... Lol. 
På senaste tiden så har jag kanske också varit lite ointressant för världen, jag har mest varit hemma med ponnierna och mest skrivit om ponnierna och jag vet nu inte om det är så intressant, jag har liksom inget mål eller någonting för Melinda mer än att hon ska hållas i skicket hon är i nu typ och inte bara stå och stelna bort och Sniff ska vara så frisk hovarna som möjlig och så håller man igång honom enligt det. Det sku vara en annan sak om man skulle tävla eller ha ett föl eller en unghäst... Eller whatsoever. 
Nåja då det kommer till kritan så bryr jag mig inte riktigt i hur många som läser bloggen så länge som jag tycker att det är kul och så länge som jag känner mig kreativ och inspirerad och sådär. Så länge som jag känner att jag inte försöker vara någonting annat än jag liksom. Så deppad är jag inte över det fast det kanske låter så. 
Men om någon faktiskt skulle ha något förslag på vad jag kan skriva om eller whatsoever så varsågod och skriv en kommentar! Vad skulle man kunna ha mer av eller mindre av? Huh?
Jag är egentligen en rätt så varierande person. Det inte så att jag har slut på ideér, det finns så mycket jag vill skriva om men då blir det bara så att jag inte skriver om så mycket alls och så vidare. Dessutom så är jag ofta trött och så har jag varit stressad på grund av skolan och då brukar jag antingen bli väldigt kreativ men har inte tid att göra någonting åt det eller så är jag helt okreativ. För kreativitet, det behövs då man ska ha en blogg. Det är egentligen det enda som behövs. (Och naturligtvis internet och någon slags apparat att blogga från och en dator så att man kan fixa designen och sådär.)
Nåjaaaa.........men som sagt, säjjj någonting! Eller tja, man gör ju som man vill med det och jag gör som jag vill ändå i slutändan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar