Sidor

tisdag 21 januari 2014

Zombies eat brains, I'm safe...

Grgh. Det känns som att jag är typ lika smart som en zombie just nu... Jag skulle helst skriva det här på zombiespråk. Jag skulle egentligen ha börjat 8 men börjar 9 i stället och så kom jag fram till att jag började 11.10 egentligen, tur att jag märkte det nu och inte i skolan...

Det verkar bli lite varmare, aaaaaawesomeeee då kan man göra någonting utanför inomhus utan att dö...
Och så snöar det, då kanske man snart kan göra någonting med Pona utan att det är för skarpt på vägen eller kallt...
Melinda har jag inte gjort så mycket med på senaste tiden. I söndags var jag och gå med henne och hon ville gå längre men jag ville inte... Hahah och så ville hon mest äta. Jag tror bestämt att hon tyckte att det blev lite kallt då det blev under 20 grader.... Hon har inte lika mycket fett på sig nu som hon hade förr och så blev det kallt så hastigt efter att det var plusgrader... Kanske man borde köpa ett lite tjockare täcke faktist att ha då det är -20 och kallare...
Igår kväll så var jag med Sniff och pratade med honom, Becka hade hunnit borsta honom redan. Sniff verkar vara ganska nöjd och sniffig. Han har det inte kallt alls... I söndags så hade det frusit fast mat i skägget på honom och det klingade då han rörde på sig och jag vet inte om det var kul eller äckligt...
Fast nu ska jag börja röra på mig...typ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar