Sidor

måndag 20 januari 2014

We 're all mad here...

Neeh, jag orkar inte med människor. Som gör allt komplicerat alltså. 
Jag orkar inte med mig själv heller, jag säger bara fel saker då jag säger någonting alls. Jag är ganska fel. 
Och allt är ganska jobbigt just nu. Jag är ganska bra på att göra det jobbigt åt mig...  

                   
            (En ganska ful bild.)

Men jag kan väl inte göra så mycket. Människor kommer ju säkert inte att sluta vara komplicerade och jobbiga och de kanske inte alls är det om jag lär mig att hantera dem rätt. Hah voíla! 
Och jag är ju inte perfekt heller men kanske lite bra någongång om jag vill det.

Alltså... Det här kanske kan låta lite underligt men jag är slut på det sättet att jag bara vill kramas med ponnyhästar... Så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar