Sidor

torsdag 16 januari 2014

Vad som har hänt idag............

Idag har jag varit förkyld, trött och förvirrad och det har varit lika kallt som det har varit i en vecka och det bara fortsätter... Jag vet att jag klagar ganska mycket på vädret... Alltså, det är ju inte -30 åtminstone. Det är bra... 
Jag har inte gjort så mycket ikväll... 
Men idag så har jag lekt med catwang... Det var roligt.

...och så dök det upp trevliga saker... Beställda från EMP... Och det är väldigt nice. Men en The Walking Dead t-shirt var slutsåld. Det var tråkigt. By the way, jag vet inte vad olika slags kläder heter alls. I min värld finns det toppar av olika slag, t-paito och de är allt som går över axlarna men inte är lika långa som en långärmad tröja. Och så finns det långärmade tröjor, skjortor och hupparin. Så var det med det. 
Iallafall, en In Flames top, den är så mycket finare än vad jag trodde den skulle vara... Och en Nightmare Before Christmas mössa, awsome...

Sen då jag var ut och natta ponnier så lyckades jag få en bild med min iphone där det syns en stjärna och det trodde jag inte att var möjligt! Men det gick! Sen upptäckte jag att miniphone har en ficklampa också. Så nu just så älskar jag min iphone...

Jag har inte skrivit om ponnierna på evigheter känns det som... Jag har inte varit i stallet så mycket heller faktist... Mamma var och gå med Zam och Melinda idag... Själv så är jag förkyld. Skulle jag inte vara det så tror jag att jag kanske skulle våga trotsa kylan och åtminstone gå med Melinda... 
Och idag så började fundera på våren och att jag borde fixa ett inhägnat område att träna med Pona på och allt möjligt... Det var en så trevlig tanke.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar