Sidor

fredag 3 januari 2014

Vad jag har hunnit tänka på och göra redan idag

Shieet, då det var lov så hade jag inte gjort så my ket den här tiden på dagen...

I natt sov jag ordentligt, senaste veckan så har jag inte sovit bra alls. Jag har inte kunnat somna och så har jag vaknat tidigt på morgonen och sen kunnat somna och sovit till lite före 12...
Men jag drömde något riktigt konstigt, minns inte riktigt vad det handlade om...

Sen funderade jag på om man kanske skulle flytta till det forntida Egypten, det kanske inte var så dåligt där ändå...men jag skulle sakna min iphone så jag tror inte att jag far dit. Det är ju förståss inte heller så lätt att göra tidsresor.....

Jag kom 5 minuter för sent till hissaprovet också men ögonskuggan blev ganska bra så det gör inte så mycket.

En annan sak är det här jobbiga med de bitches som har tröjor och toppar med Pink Floyd och Nirvana men de lyssnar inte på den musiken obviously. Jag blir lite arg på det faktist. Man får bara ha såna om man lyssnar på det man går omkring och skyltar med. (Eller gjorde det förr...) Annars ser det bara fult ut tycker jag.

Nu blir det 3 dagars helg, helt jävla nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar