Sidor

söndag 19 januari 2014

The Vampire Diaries Survey...

Jag hittade det här på Pinterest och det såg kul ut...... Hehe
                      

1. Damon har det nog för det mesta varit för min del...

2. Klaroline! 

3. Jag vet inte... Kanske Stelena... Alltså man väntade ju bara på att Damon och Elena skulle bli tillsammans men det var bara konstigt då det hände.

4. Klaus. Men Katherine har jag börjat tycka mer om på senaste tiden måste jag säga...

5. Inte första, inte säsong 4 och säsong 5 är ju ännu på hälft. Typ säsong 2 och 3...

6. Ingen aning faktist, det är så länge sedan jag har sett på TVD känns det som... Men då Elena blev upprörd då hon såg bilden av Katherine (som Stefan sa att var hans ex och Elena och Katherine är dubbelgångare, exakt likadana) och så körde hon iväg och krockade med bilen och så kom Damon och kidnappade henne typ och så for de någonstans....hahah jag vet inte, jag har flera. Ibland så är det mera enskilda delar av en episod... Och då Klaus och Elijah är med. 

7. Dalaric...jag saknar dem! 

8. Ööööh...Elena kanske just nu, hon börjar kännas onödig. Silas var också jobbig tyckte jag men sen var han ganska kul. Före det så önskade jag livet ur Katherine. 

9. Varulv finns ju inte med! Hmm... Jag skulle helst vara hybrid eller häxa för hybrider har ju både vampyrer och varulvars bra egenskaper och häxor kan ju ha makten över alla andra varelser om de har magi till det... Vampyrer är starka, snabba och alltmöjligt men den där delen då man vaknar som vampyr verkar inte vara så awsome och att de bara tål solen om de har en ring som gör att de tål dagsljus. Varulvar förvandlas vid fullmåne, det verkar inte så kul... Och människor är ju offren...det är inte lätt att vara människa i Mystic Falls i alla fall.

10. The Originals. 

11. Mest underskattad... Hmm... Jag är glad att de började med The Originals för då fick Rebekah (Claire Holt) synas mer. 
Och Bonnie...visst heter hon Kat Graham på riktigt? Mera Bonnie.... Caroline (Candice Accola) är ju också awsome. 
Men. Jag är inte lika insatt i TVD som i TWD! The Originals började i förra veckan och de har jag rätt bra koll på. Jag tror att jag skulle kunna berätta deras historia från början tills nu faktist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar