Sidor

lördag 25 januari 2014

The Devil is a loser, he's my bitch!

Så satt jag här den här fredagskvällen efter att jag kom in från stallet och skrev en text på så kallad finska. Efter det fick jag lust att spela slender men jag blev rädd för Slenderman och lade av för jag blev pessimistisk och tänkte att jag kommer ändå aldrig att klara mig ur den skogen levande ändå... (Här kommer Amanda att tycka att jag var löjlig. Haha.)
Så jag spelade Lordis simpla ipadspel och Robot Unicorn Attack och sen lyssnade jag på Lordi för att det är kul att göra det ibland. Det är liksom skönt att ibland att lyssna på sånt där de sjunger att djävulen är en loser och ens egna lilla bitch. Det känns som att man liksom inte behöver fumdera på låtens djupare mening och det är liksom bara så det är. Ganska kul det ibland.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar