Sidor

måndag 27 januari 2014

Textkompetenspreliminär, stridsflygplan osv...

Jag kom just hem från skolan och sitter här med stelfrusna fingrar... Jag trodde att jag skulle llara mig utan vantar då jag körde i dag...tydligen inte. Ugh.
Idag hade vi textkompetenspreliminär, alltså vi satt och skrev en textkompetens hela dagen idag. Det 
är  inte så jobbigt att sitta där hela dagen egentligen. Man blir lite fucked upp i händerna av att skriva så mycket förståss. Det kändes som att det gick också men jag kan nog säkert också faila brutalt om det vill sig...
Ja...och så är de ut flyga med sina små stridsflygplan idag också. Då jag kom hem och skulle låsa upp dörren så hörde jag ett piiipande ljud och så kom ett flygplan som såg ut att brinna här över backen...riktigt lågt... Fast det brann nog inte, tror det var solen. Och så var det kanske rött. Undras hur det är att sitta i ett sånt. 

Jahapp, sådär kan man tydligen också se ut... Snart börjar min pannlugg ha tillbakamsina naturliga proportioner. Yay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar