Sidor

tisdag 7 januari 2014

Randomdag

Idag vaknade jag, var pigg och läste på psykkaprov och talade med mamma om Melindas päls samtidigt. Sen kom jag för sent till psykkaprov några minuter men jag tänkte att det betyder kanske tur att komma lite för sent men det är jag säkert ensam om... Amtagligen så är det irriterande för andra... Ish... Psykkaprovet tror jag att kunde ha gått bättre...först så tänkte jag bara på travhästar och hur man ska rida en travhäst, sen skrev jag, tänkte på hästar och sista uppgiften skrev jag i turbofart...
Sen funderade jag och Amanda på vart man ska fara och studera sen... Jag vet inte vad jag ska göra, något måste man göra och jag vill nog... Men jag vet inte...man kanske bara skulle söka till några utbildningar på random... 
Jag vill liksom flera saker, jag vill på ett sätt göra någonting som man kan lyckas med, resa mycket och bli berömd och ha en karriär eller något, men sen vill jag också ha en gård med hästar i skogen och ha ett vanligt arbete och sådär... 
Någonting inom konst eller mediakultur eller vad det nu heter har jag funderat på... Sen såg jag att det fanns någonting som var någonting med skogen och sådär.... Då skulle man kunna ha dendär hästgården och så kan man plantera träd så att det ser ut som ett pentagram.... Hahahahahha 
Det är också en fundering man kan ha....
Så jag tog "random" bilder från mitt we heart it... 
Haha Norman.... 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar