Sidor

onsdag 1 januari 2014

Nytt år...

Nytt år, det känns riktigt bra. (Fast jag steg upp klockan 12 och har mest sett på Sons of Anarchy och nu börjar det bli mörkt ute redan och skolan börjar i morgon....)
Usch skolan... Det känns ändå som att jullovet har varit rätt långt... 

2014...jag vet inte, jag vågar inte hoppas på att någonting blir bra och jag tror inte på nyårslöften heller. Man kan se det som en ny början men man ändras ju inte bara för att det man någongång i tiden har hittat på dethär med hur man räknar tiden.
Jag vill iallafall ha så lite bullshit som möjligt. Dessutom så måste jag veta lite mer vad jag vill med mitt liv i år. Det suger faktist för jag vet knappt alls vad jag vill ännu. 
Jag vill typ bara ha kul, vara glad, vara med mina ponnier och hitta mer serier att se på... (Eh det där med serierna vet jag inte om är en så bra idé om jag vill leva i verkligheten liksom...) Jag skulle också gärna vilja ha en ponny till och en katt (fast det vill nog inte Månsa). 



We ❤️ it...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar