Sidor

söndag 12 januari 2014

Mina fobier/rädslor

Ahaha... I don't like this! Jag är rädd för att om jag säger vad jag är rädd för så kommer någon att skrämma mig... 
Fast jag är inte rädd för sånahär saker som "alla" brukar vara rädd för... Jag är inte rädd för ormar och spindlar och insekter... Jag är inte rädd för något djur alls... Jag är inte rädd för mörker eller clowner eller dockor...
Men ibland så kan jag börja fundera på en massa läskiga spöken, typ som i Supernatural... Bloody Mary och sånadär "Grudge-saker" kan vara creepy... (Ah minns att jag såg något youtubeklipp, det var en tjej som stod vid en spegel och borstade håret, någon sa någonting och hon vände sig om och i spegeln var det någonting riktigt creepy som lämnade kvar... Kanske det var fake men det var creeeeeepy... (Sök på creepy grudge girl om man är lagd åt det hållet.) 
Fast skräck, det gillar jag alltid...jag vet inte varför. Splatter...not so much... 
En sak jag iallafall har fobi för är blod...
Det är hemskt! Jag hatar dendär järnaktiga lukten...och det är bara så usch...
Jag skulle aldrig klara av blodprov...nålstick i ens finger...fyy... I armen...det har jag inte varit med om som tur är... För att inte tala om att då folk talar om blodgivning... Fyyyyii 
Uffuffuff kan inte skriva mera, börjar tänka på blod, känna blodlukt...

Sen så är jag rädd för att någon i familjen ska råka ut för någonting whatever-hemskt... 
Och så är jag rädd för att förlora någon. Att någon ska dö... Att folk mittiallt utan att förklara någonting vänder sig mot mig. Jag är också rädd för att jag ska vara singel tills jag dör, misslyckas med allt, inte ha några vänner och att jag bara är ensam och ful och alltmöjligt. 
Jag är specifikt rädd för att någon ska komma och ta Sniff från mig... 
Och att dö mittiallt utan förvarning (att typ snubbla och ramla på en kniv som sticker en på ett sånt ställe så att man dör...) eller att bli mördad i sömnen...
Allt möjligt konstigt...
Någonting som jag har respekt för är bilolyckor... Jag vill inte ha att göra med någon sån. Jag minns dendär "min" krash med en kant på en åker och en snödriva. Jag minns känslan av att inte ha kontroll och någonting med att det for åt helt fel håll och att det krashade. Det kom mörker och snö och avlägsna gatulampor... Det finns såna som inte har vaknat upp efter den känslan antar jag. Men jag är inte rädd för att köra eller så...för jag vet att sålänge som jag känner mig säker och vet vad jag gör så går det, kommer ett fyllo eller en idiot och krockar med mig så kan jag inte så mycket åt det...

Jag kan se ganska creepy ut om jag vill... Hehe
                            


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar