Sidor

lördag 4 januari 2014

Lördag

Idag så har det inte varit speciellt händelserikt. Jag steg upp lite efter klockan 12 och det säger väl sig själv att man hinner mer om man stiger upp tidigare...
Sen for jag ut och borsta Sniff och så for Becka och jag och gå på åkern med honom. Telefonen var utan ström så jag kunde inte fota alls någonting. Det sög...det hände saker helatiden som skulle ha passat på instagram just därför....

Sen har jag skrivit klart en bokrecension som skulle vara in i kväll klockan 21.00. Den är inlämnad....äntligen. Hahah jag läste ut boken i november redan, började skriva uppgiften kring Lucia och gjorde klart den samma dag som den skulle vara inne...

Ikväll har jag också haft Norman Reedus-problem. Jag började tänka på Norman. Jag vet inte vad det är med honom...jag tycker att han är så bra bara. Och snygg. Så nu tänker jag se någon film med Norman för jag fick ångest av Sons Of Anarchy, måste kanske ta en paus innan jag ser klart säsong 4 och säsong 5 och 6...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar