Sidor

lördag 11 januari 2014

Jag kommer att behöva terapi...

....det kommer Sons Of Anarchy att se till...
Idag så har jag borstat Sniff, sett på Sons Of Anarchy och sen var jag ut och mata ponnierna för natten. (Och Zam kom och var riktigt mysig, kanhända att jag luktade bullar för mamma har bakat hans favoritbullesort ikväll...) Nu är jag ensam hemma... Oh shit vilket liv jag har... Ensam hemma och är upprörd över saker som handlar om personer som inte finns på riktigt. Dessutom så är de personerna lite kriminella... 
Nåja, eftersom det är SOA som jag har funderat på så måste jag skriva lite om det.

Först: Gemma The Queen... Jag tycker att hon bäst vad hon än gör för någonting dumt och vilka problem hon än ställer till med... Usch, på Swefilmer brukar en massa störda personer kommentera och vissa ville att Gemma skulle dö... ;(( kan inte förstå det... Jag älskar Gemma vad hon än gör.
           
...och hon är betydligt bättre än den tråkiga bitchen Tara... (Hon i bakgrunden.) Tara är ungefär irriterande som Lori var i The Walking Dead fast värre... Och så är hon alltid sådär att "jag är läkare jag är bättre än du blahblahblah"... Jag är säker på att dedär prostituerade och porrskådis-brudarna kanske är mer sympatiska än vad hon är. 


Om någonting händer med Chibs eller om han dör så kommer jag att krypa under min säng och inte komma därifrån! Jag älskar hans accent (han är från Irland) och så är han cool och bäst och så verkar han vara snäll... Haha det låter lite sjukt att säga så men jag säger så...

Juice! Han är söööt... Först tyckte jag inte att det var något speciellt med honom men sen började jag tycka mer om honom och just nu så tycker jag nog mer om honom än om Jax. (Jax är inte lika snygg med kort hår heller.)
               






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar