Sidor

onsdag 29 januari 2014

...jag fortsätter att överleva I guess...

Idag har jag ogillat allt möjligt som har med skolan att göra. Det känns minsann som att jag hela tiden säger det typ, att jag är trött på skolan. Men jag har mycket just nu. Det känns som att jag borde göra någonting som har med skolan att göra typ hela tiden förutom då jag sover. Då jag gör någonting annat så finns det fortfarande kvar där i bakgrunden att det är någon jävla tyska kvar att göra...
Det är inte lätt att vara tjurskallig, envis och ha några störda egenskaper som gör att jag absolut inte kan göra ett skit om jag är upprörd eller har "en känsla av att universum inte vill att jag gör det här nu" och whatsoever. Några bra saker är väl att jag faktiskt försöker och däremellan så gör jag faktist de sakerna som jag måste göra för att orka som att vara med ponnyerna, rida och till och med så har jag ritat. Och redigerat en massa bilder på ipaden som jag har tagit med telefonen. Jag önskar att jag hade en kamera och dator istället...med photoshop och sånt skit. Fast på ett sätt så är det ganska fritt och kravlöst att fota med sin telefon och redigera med hjälp av appar man laddar ner. Det kan bli ganska coolt faktiskt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar