Sidor

söndag 26 januari 2014

Jag är arg på någon

En enda person
Förstörde hela min helg
För att hon är ett
Shithead.
Och jag får inte säga så. Det känns som att jag skulle kunna få skit för det om jag skulle säga det åt den personen personligen. 
Alltså jag blir arg. Så jävla arg. 
Vissa är så jävla dumma, dummare än en vägg. Förstör allt för mig. 

Fårlåt men jag måste bara. Det är ingen jag känner personligen eller så... Jag kommer förhoppningsvis inte att behöva ha dennadär i mitt liv så länge till.

Random drawinggg...ah! Det känns som att jag inte kan rita längre men det var rätt kul att försöka. Att jag inte hinner rita kan också skyllas på mitt irritationsobjekt. Tyvärr så gillar jag att skylla på andra ibland fast jag vet att jag är det som orsakade världens bekymmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar