Sidor

onsdag 22 januari 2014

Heyyyyyy

Onödig dag, full med plugg. Fuckfuckfucketifuck. Jag överlevde med hjälp av musik och annat kul....

Alltså....den här bilden, den gjorde min dag den. Hahahahah. Faktist, det skulle förklara en hel del...
                       


Seriöst....det är så! Alla gånger då man överhuvudtaget stalkar någon som man inte känner på facebook och är rädd för att ens fingrar mittiallt får någon skakighetsattack och råkar gilla någonting helt random... Oh crap... Det har väl typ hänt mig... Just nu har jag ingen crush. Gudskelov. Haha. Det är också så att jag brukar vara rädd att råka "gilla" någons gamla status om att deras hund dog eller annat som är tragiskt. Öh. Jävla facebook. Facebook är ondskefullt.

Jag är ofta lite sen och dethär brukar typ vara min orsak:
 
Lololol.
Bilderna tog jag från we heart it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar