Sidor

tisdag 14 januari 2014

Haiiirrr

Jag blir lätt inspirerad och fascinerad av hår med intressanta färger... Det kan vara så fiint! Tycker jag... 
Själv så har jag haft någon svart-röd slinga, olika konstiga mest svart, lila och röda påhitt, rött hår och lite av färgen blå och en massa underligheter... Just nu så är det typ 7 och en halv månad sen jag la någon färg i håret överhuvudtaget om man inte räknar med att jag hade blå pannlugg i höstas men den klippte jag bort då den blå färgen tog slut... Jag saknar att ha en spännande hårfärg... Men just nu så vill jag att håret ska växa och det märks fortfarande att det har varit färgat... Så än så lämge får det vara... Men det finns mycket som jag skulle vilja prova på i hårfärgningsväg. 
Bilder: från we heart it...

Dipdye! Längst ner till höger: omg det är nice. Jag skulle kunna tänka mig typ det uppe till höger. Men då måste man bleka håret först och då är det topparna man bleker och då skulle håret i värsta fall knastra och gå av... 

Splitdye... Jag har funderat hur det skulle vara om man skulle färga halva håret svart och andra halvan vit med blå i... 

Regnbågens alla färger... Det är nog för färggrannt för mig.... Men om det är äkta hår på bilderna så är det totalt awsome gjort! 

Olika varianter av blåå...blå hår är fint.
              



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar