Sidor

lördag 11 januari 2014

Ett saikainlägg om Paulina

Jag är inte så bra på att skriva om sådana som inte är hästar eller säger mjau här...jag är liksom rädd för att de ska ta illa upp av någon anledning...
Men Paulina ville av någon  anledning att jag skulle skriva ett blogginlägg om henne så... 

Jag tänkte försöka mig på att göra det. (Sen kom jag fram till, då jag började tänka lite, att det kan vara lite jobbigt ibland då man läser någon blogg och de hela tiden nämner sin "sambo" eller "Hemulen" (skulle vara kul om det skulle vara ett namn faktist) men sen får man faktist ingen reda på vem de där personerna är.)

Nåja. Paulina (eller Pauen) har jag känt i typ exakt ett år fast jag har vetat vem hon är i typ 12 år... (Hon 
är också från samma by som jag och gick i samma lågstadie men en årskurs över eftersom jag gick 2 år i förskolan. Fast jag är typ bara 3 månader yngre än vad hon är. Faktist. 
Vi hade nog chattat på facebook förr några gånger mest om Sniff för hon hade honom som sköthäst för...väldigt länge sedan innan vi hade honom. Hon är faktist ända personen vad jag vet som har lyckats hoppa en bana med honom utan att det har skitit sig totalt... 
Vi skickade en del på facebook och så kom hon och hälsa på Sniff och så lärde vi typ känna varandra... Det var ganska nice eftersom jag är en loner som suger på att skaffa vänner och så...
Pauen är nog mer socialt lagd än jag då.
Hon är också awsome, söt och rolig. Hon tycker om Hello Kitty och kan spela piano och sjunga. 
Hmm....vad mer...hon är förlovad med Anton och har typ 2 katter...

Ja och så har hon en blogg också faktist: unknownfighter.blogg.se

Jag vet inte vem som borde ha cred för vissa bilder här...och de flesta är ganska gamla. Den med Zam är från i somras och då var fotografen Anton...



Yes men nu ska jag försöka sova för i morgon är det sista lediga dagen på en stund...gonatt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar