Sidor

måndag 13 januari 2014

En bild på mig och någon jag älskar och en bild som gör mig glad... :)

1. Shit jag har börjat skriva smilies men fuck, jag känner för att göra det så då GÖÖÖÖR jag det.
2. Jag skulle egentligen ha haft en av de här bilderna igår, gjort ett inlägg om det och så men det blev idag istället...

En bild på mig och någon som jag älskar...Snifffiiiboyy! Det är inte lätt att ta selfies med Snifff...han tycker inte att det är roligt alls...

En bild som är lite bättre...den är GAMMAL, sen 2008. Sniff är söt och jag är inte söt. Uff...

(Shiiiiiet, jag har samma jacka på båda bilderna!!!!!) hahahhah


En bild som gör mig glad.
Den här bilden såg jag på Tumblr i morse (eller var det igår?) och jag blev på bra humör!
Det föreställer alltså Andrew Lincoln till vänster (som är Rick i The Walking Dead) och Norman Reedus till höger (Daryl i TWD...)
Och bilden....den blir bara roligare ju längre man ser på den! Hihihi! Alltså...det så kul... Det är så mycket utrymme där till höger på soffan och huuur de sitter och hur allvarliga och koncentrerade de ser ut....hihihi. Norman har som vanligt sina solglasögon med sig... 
Och så är de så söta så... (Ja just det, Andrew är väl nog gift, dock inte med Norman. Faktist. Och Norman är tillsammans med en störd modellbrud som tror att hon är bäst fast hon är ingenting speciellt.)
                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar