Sidor

onsdag 15 januari 2014

Det är ganska miserabelt ibland...

...det här livet. Det är kallt...och jag tycker inte om extremt väder som alltför varmt eller kallt...
Jag längtar till våren... Då brukar det vara mycket varmare än vad det är nu. Då man ska välja vad man ska ha på sig så kan man ta whatever som är snyggt typ och man behöver inte tänka på vad som är varmt... För jag har dehär senaste åren blivit mer och mer allergisk för KKKAAALLLTTT... 
Och Melinda har inte fått så mycket motion de senaste dagarna...hon har inte något emot vintern, hon tycker mer om vinter än om sommar och där tycker hon och jag olika... 
Dessutom så är det ganska mycket i skolan just nu... Så det gör också att jag inte hinner med ponnier just nu... Men shit vad jag ska ta igen det sen! 
Dessutom så blev jag förkyld...inte kul. Verkligen inte. Keep calm & atttchjoooo bara typ. Min näsa håller på att mörda mig. Så ikväll så har jag inte gjort mycket alls... 
Haha yes...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar