Sidor

onsdag 15 januari 2014

Dagens tema: min första kärlek (få se vad jag krafsar ihop. Lol. Haha.)

Det är ganska bra att ha något tema att skriva om då man känner sig stressad. Orsak: skolan... Jag är trea. Det är periord 4. Jag är jag. Skrivningarna börjar om en allt för kort tid. Klart att man inte direkt är så chill med allt då inte. Men jag läste faktist lite psykka ikväll och det är faktist intressant. 
Det om det. 
Första kärlek? Varför ska man skriva om det? Det känns som en lite privat sak... Och jag har inte haft någon första kärlek i form av pojkvän foreveralone som jag är... (Så vill någon vara det så är det fritt fram...hahaha...haha)
Men om man inte är så noga med vad som räknas så finns det ju ganska mycket till exempel:

Sniff... Vi är typ gifta, det är därför som jag brukar heta Emilia Sudden Joy. Han är så speciell för mig...ja ni har hört det förr...

Nightwish...mitt första favoritband... 

Speciellt då Tuomas Holopainen...en periord i mitt liv så tänkte jag att Tuomas är den enda rätta, sen har jag nog haft en del andra crushes på en massa typer från en massa band... Ja ni vet...
                         

The Walking Dead är jag inne på nu mest.........som sagt.

Haters gonna hate, potatoes gonna potate. Godnattinatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar