Sidor

fredag 10 januari 2014

"En dag jag aldrig glömmer" och annat man har lust att skriva om.

Alltså ja... Vi börjar med dagar man inte glömmer. Jag ganska många...
Men det är 2 datum jag aldrig glömmer: 25 maj 2002. Då hämtade vi hem Melinda. Jag var 7 år gammal och det var skitspännande. 
Jag minns också då vi skulle hämta Zam, jag var helt exciiiteeeeeeeed hela dagen typ... Det är snart 5 år sedan...typ nästa vecka.
Jag minns då Sniff kom hit, det var i Juli 2007 senare halvan av månaden. Minns inte så mycket förutom då han kom hit (han hade minsann en entré där det ingick att skrämma Melinda) och att vi borstade honom på kvällen...
En dag som jag absolut minns var 19.9.2009, då såg jag Nightwish live i Helsingfors. Vi var dit hela familjen... Jag hade haft nedräkning till den dagen...det var helt amazing och den kvällen avslutades ett nytt kapitel i mitt liv och ett nytt började om man vill vara dramatisk...
Jag har nog ändrat utseendemässigt sedan 19.9.2009...! 

Annat. Shit. Jag har haft en sådandär "dåligt-känsla" nu sedan i förrgår... Usch. Jag vill inte. Jag säger fel saker och måste besluta saker och veta saker...jag känner mig lite ensam då. För att jag måste bestämma själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar