Sidor

lördag 11 januari 2014

"En bild från en tid jag saknar"

Problemet är väl att jag inte saknar så mycket egentligen. Antingen så ser jag ljust på framtiden eller så finns det inte tillräckligt att sakna...
Högstadie-tiden saknar jag t.ex inte alls, det ända jag saknar från de åren är min kreativitet ungefär.
Men tiden före det var ju tiden före det bara blev med precis allt. Så typ då jag gick på  fyran, femman, sexan... Tänkte först ta en bild från då vi hade en shettis som heter Pinocchio på fodervärd ett år men just de bilderna kom inte fram då jag mailade dem åt mig själv så att jag skulle ha dem på ipaden...hotmails fel... Det året så var det kul...haha det var bara det men så hittade jag bilder då jag rider Sniff och det ser också ut som att det skulle vara någonting man skulle vilja ha. Tiden då Becka och jag red shettisar sådärbara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar