Sidor

tisdag 28 januari 2014

Amanda

Joo... Nu är det så att jag skulle skriva ett inlägg om Amanda och jag har sagt "jag gör det idaag!" Sen i lördags och det har inte blivit av........ Jag har inte haft tid...faktiskt. Men nu har jag inte haft tid så pass länge så jag började känna mig taskig (ofta man använder det ordet. Men det kändes så rätt...ohlala...) och det är så då man skriver om någon: man vill ha tid och inte vara alltför trött för man vill ju få det bra. Som sagt. 
Amanda. Just det. Jag har känt henne en tid faktiskt, sisådär 5 och ett halvt år...hjälp. Det är så länge sedan vi gick på sjuan. 
Amanda är 18 år och 9 månader yngre än vad jag är men har ofta koll på saker och och ting och så är jag en mer förvirrad själ så det jämnar väl ut sig. 
Haha, ibland vet jag inte hur hon har stått ut med mig men nåja tydligen...
Jag är ju en dramaqueen som tror att alla hatar mig och så är jag lite som jag nu är...fangirl av många personer... En gång sa jag typ "varför måste han vara sådääär!?" om Norman Reedus (jag menade typ awsome och snygg.) och Amanda bara: gener. Och jag bara: men oh my god det är ju sant...! 
Amanda tycker förresten också om The Walking Dead. Och så brukar hon tycka att skräckfilmer är tråkiga för att det inte händer något i dem och troligtvis så har de flesta skitit ner sig av skräck då de såg på det... Hon är också gamer, det är ganska nice och så brony tror jag. Det jar någonting med My Little Pony och göra. Tror jag. Jag vet inte så noga. Men det låter awsome.
Hon är jävligt cool kan man konstatera. Och våga inte jävlas med henne...det kan få konsekvenser. Kom ihåg att jag varnade er. 
Vi har som sagt gått i samma klass i sursik och sen for vi båda till pg efter nian. Och nu kommer vi inte att gå i samma skola så länge till. Det kommer att kännas weird. 
Hmmm jo...
Amanda har också en draktatuering, hon råkar tycka om drakar. Vid hennes har de också  två dvärgschnauzer-hundar som heter Hampus och Elvis. Och så rider hon i samma ridgrupp som jag...
Oh shiet, det finns ganska mycket att säga om Amanda och jag måste avsluta det här inlägget innan jag måste stiga upp i morgon... 
Joo... 
Och det är nog bara att typ säga hej om man ser henne, hon är ganska kul att ha att göras med. Och så kan man följa henne på insta eller tumblr eller någonting... (icywind1995)
Så. Det var det för jag klarar inte av att vara vaken länge till....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar