Sidor

tisdag 31 december 2013

Yes...

Åååh...det var ganska jobbigt att göra en blogg. Uh. Inte svårt men det går inte att fixa på ipaden så jag måste vara på vår gamla fasta dator som har blivit slöare sen jag var på den sist... Och ibland så är det någonting som man måste göra om och då hakar den jäveln upp sig och vill inte... Jag har ganska bra tålamod för det mesta men det började nog ta slut. Skulle jag ha en dator som skulle vara mer samarbetsvillig och så så skulle jag kanske göra en blogg på blogg.se för man kan göra så fina bloggar där men det skulle ta längre för det sägs ju vara svårare då man måste koda och sådär. Jag skulle helst vilja göra det själv också och inte ha någon annan att fixa det. Det är ju trots allt ganska enkelt på blogspot... 
Men nu har jag en blogg som jag är nöjd med... Så nu ska jag se på mera Sons Of Anarchy...shit det var spännande det sista avsnittet jag såg! Jax son/Gemmas och Clays barnbarn blev bortrövat och lär befinna sig på Irland, (serien utspelar sig i Kalifornien.) och Gemma är typ åtalad för 2 mord och är skyldig till 1, problem med relationer, Tara är tydligen gravid och Jax passade tydligen på att vara otrogen också... SOA-typerna gör minsann på sitt sätt de. De skaffar sig bara trubbel hela tiden med sina olagligheter... Varje avsnitt gör att man vill börja gråta. Jävla serie. Godnatt.
      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar