Sidor

måndag 30 december 2013

Ny blogg!!!!

Här tänkte jag ha min blogg i fortsättningen. Ugh, har jobbat med det här flera timmar på våran eländiga dator så hoppas det duger. Jag är iallafall ganska nöjd.
Namnet på bloggen kommer ifrån flera olika saker. Det är en Lady Gaga låt, "Dance In The Dark" ("you will never fall apart together we dance inthe dark" typ. Lyssnade på den låten då jag kände mig sönder och "you will never fall apart" lät så bra om Lady Gaga sa så. Sen kommer det från en Ronnie James Dio låt, Rainbow In The Dark som är awsome och så hette min förra blogg The Dark Pony Blog och Norman Reedus katt heter Eye In The Dark. Så någonting "In The Dark" måste det vara och ponnier är ju vad jag tycker mest om och sysslar med på fritiden så det fick bli Just A Pony In The Dark. Vet inte om det låter bra men så fick det vara nu.


Lady Gaga-Marry The Night- videon är så bra....ville ha med den bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar